Polonia w Nantes
Nawigacja
Nantejskie newsy
Śladami Polakỏw po Nantes i okolicy (Jerzy Łukomski)
Polsko-nantejskie rozmowy
Forum
Artykuły archiwalne
Przydatne linki
O nas & Kontakt
Szukaj na naszym portalu

TELEFONY ALARMOWE
15 - SAMU (pogotowie)
17 - POLICE (policja)
18 - POMPIERS (strażacy)
02 40 50 30 30 - SOS MEDECINS NANTES (lekarskie wizyty domowe)
AMBASADA RP W PARYŻU
www.paris.mfa.gov.pl/fr
info@consulat-pologne-paris.com.fr
tel. 01 43 17 34 22
1 rue Talleyrand
75007 PARYŻ
ODDZIAŁ AMBASADY RP W RENNES
tel. 06 76 17 61 68
Chambre de Commerce et d'Industrie
2 Avenue de la Préfecture
35000 RENNES
informacje o dyżurach: tutaj
ASSOCIATION DES POLONAIS DE L'OUEST
Jerzy Łukomski
jerzy.lukomski@free.fr
tel. 02 51 13 58 85
10 Chemin de la Guiblinière
44300 NANTES
ASSOCIATION "CZEŚĆ" Nantes-Pologne
Comité de liaison des initiatives franco-polonaises de Nantes et de sa région
www.czesc.e-monsite.com
association.czesc@gmail.com
6 place de la Manu
44000 NANTES
COMITÉ DE JUMELAGE LA CHAPELLE SUR ERDRE - BYCHAWA
www.jumelagelachapellebychawa.fr
comite@jumelagelachapellebychawa.fr
16 rue Olivier de Sesmaisons
44240 LA CHAPELLE SUR ERDRE
ASSOCIATION BRETAGNE-POLOGNE
www.sites.google.com/site/associationbretagnepologne
asso_bretagne.pologne@yahoo.fr
tel. 02 99 14 39 47
15 rue Martenot
35000 RENNES
CAFÉ POLYGLOTTE FRANCO-SLAVE
Bar Le Cercle Rouge
27 Rue des Carmes
44000 Nantes
Spotkania odbywają się w każdy wtorek (w ciągu roku akademickiego), start około godz. 20
POLSKIE BLOGI Z OKOLICY
O Francji, Francuzach i języku francuskim
autorka: Justyna z Vannes

Bretonissime
autorka: Kasia z Brestu

ADWOKAT, PRAWO POLSKIE I FRANCUSKIE
Eva Mohafid-Kaszubowska
evamohafid@free.fr
tel. 02 53 55 11 00
24 rue La Noue Bras de Fer
44200 NANTES
FRANCE INTERNATIONAL COOPÉRATION, FIC NANTES
Biuro pomocy w wymianie gospodarczej
Export assistance, Pologne – Europe de l’Est, 20 ans de l’expérience
ficnantes@yahoo.fr
tel. 02 51 13 58 85
Zobacz Temat
Polonia w Nantes | Więcej niż forum | Nasze inicjatywy
Strona 1 z 7 1 2 3 4 > >>
Autor Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 22-09-2009 14:35
Kolejne spotkanie z serii " spotkania na kawe" jest zaplanowane na sobote na 16.00 na Place Royal przy fontannie. Nazwalam to w koncu klubem weekendowym bo czasem niedziela nie pasuje wiec mozna sie spotkac w sobote. Oczywiscie wszystkich serdecznie zapraszamy do wpisaywania sie !smiley
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Szymon
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 93
Data rejestracji: 28.08.09
Dodane dnia 22-09-2009 17:11
Witam,

jak już wcześniej pisałem z miłą chęcią bym również uczestniczył w takim spotkaniu jednak dostałem pracę na weekendy, dlatego niestety w najbliższym czasie nie dam rady.

Ale będę robił wszystko, żeby jak najszybciej nauczyć się języka znajdę inna prace i wtedy na pewno się pojawię


Pozdrawiam i życzę miłego spotkania.

PS czy poza spotkaniami w kawiarniach lub parkach da się namówić Was np na kręgle lub jakieś inne sporty?


www.reksio.fr
Edytowane przez Szymon dnia 22-09-2009 17:22
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
oleksiun
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 97
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 22.04.08
Dodane dnia 22-09-2009 18:56
ja tez niestety nie dam rady. jade nad morze lapac ostatnie promyki.
na sporty to ja bardzo chetnie kregle, lyzwy (moze jeszcze nie czas),moze gokarty (jakos tak sama nigdy nie mam odwagi,w stadzie zawsz latwiej)
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Maja Zegarska
Użytkownik

Postów: 91
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 15.09.09
Dodane dnia 22-09-2009 22:23
No to ja na lody przyjdę w sobotę na pewno smiley

Pomysł z gokartami też fajny. Jeszcze nie próbowałam, ale w zimę ujarzmiłam kłada jednego i było superowo. To chyba podobne w obsłudze.
Na łyżwy - jestem pierwsza !!! Uwielbiam ! A tak w ogóle Ola to wiesz gdzie jest lodowisko w Nantes?
Jedz nad ocean, ja dziś byłam i było cudowniesmiley Woda cieplusia, wiatr we wsłosach i błękitne niebo! BOSKO!

Na stronie OVS jest możliwość zapisania się na skoki na bungee. Kto się ze mną odważy ? yyyy????smiley


MAJA
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 22-09-2009 22:24
A te spotry to przed telewizorem czy na zywo smiley)), wiem ze kregle sa w takim osrodku sportowym niedaleko mnie " petit port", jest tam tez basem i lodowisko!!! ale przy kreglach to sie czlowiek nie zasapie to moze kiedys sie spotkamy jak sie jakas paczka zmontujesmiley
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 22-09-2009 22:25
Maja to ja tez z Toba pojde na lyzwy!!! wiem gdzie!!! i jest ok bo bylam raz!!!
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 22-09-2009 22:27
szalona!! bungee!!! ja mam slabe serce, nie da rady hahahah
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Maja Zegarska
Użytkownik

Postów: 91
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 15.09.09
Dodane dnia 22-09-2009 22:28
Łał no to genialnie! Uwielbiam łyżwy, ale Ada poczekamy na śnieg, co ????


No dobra, wiem że tu nie pada... Ale dobrze, że pomyśleli o lodowisku smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley


MAJA
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Maja Zegarska
Użytkownik

Postów: 91
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 15.09.09
Dodane dnia 22-09-2009 22:29
No a ja właśnie chce sprawdzić czy moje wytrzyma....


MAJA
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 22-09-2009 22:30
No tak, to zostawimy na niedziele lub soboty blizej grudnia, lub w jakies moje ferie!! spoko! tam wszystko jest na miejscu, nawet kawa i lody hihihihi
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 22-09-2009 22:32
Abuelo a my to nie przepytujemy z francuskiego na spotkaniach, wiec mozesz przyjsc bez znajomoscismiley)) no tylko jak ci sie jakis weekend zwolni smiley
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Maja Zegarska
Użytkownik

Postów: 91
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 15.09.09
Dodane dnia 22-09-2009 22:34
Czy ja już mówiłam, że Nantes uwielbiam? I jeszcze do tego jest lodowisko! Bosko !! I lody ! smileysmileysmiley
A Amorino czy jakies inne? Bo wiesz Ada, są LODY i lody... A Amorino jest pychotka!


MAJA
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 22-09-2009 22:39
no nie nalezy wymagac zbyt wiele, sa to lody przez male "l", typ magnum czy nestle inne jakies, ale zawsze pod reka na doenergetyzowanie zmeczonego ciala i ducha, jest muzyka w tle!! wiec mozna nawet udawac patinage artistiquesmiley
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Kasia Lubinska
Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 253
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 17.02.08
Dodane dnia 23-09-2009 10:13
wiecie, ze zima robia sztuczne lodowisko na swiezym powietrzu na Focha! a bungee przemysle!!! zawsze chcialam skoczyc smiley
http://www.polonianantes.dbv.pl/articles.php?cat_id=5 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Maja Zegarska
Użytkownik

Postów: 91
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 15.09.09
Dodane dnia 23-09-2009 16:01
Oooo to jest więcej chętnych na bungee smiley

Fajnie, bo tak samemu to łyso... zawsze ktoś może złapać jak problem z kierunkiem czy coś.... smileysmileysmiley


MAJA
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Szymon
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 93
Data rejestracji: 28.08.09
Dodane dnia 23-09-2009 20:28
To dobrze, że nie przepytujecie bo nawet bym nie wiedział o co pytacie i bym tylko odpowiadał oui smiley

Ja skakac raczej nie bede na lyzwach nigdy nie jezdzilem ale sprobowac nie zaszkodzi.

Reszta propozycji jak najbardziej. A moze zwyczajna wycieczka rowerowa ze standardowym piknikiem w jakims parku?

Czy ktos z Was gra w tenisa?

PS Zmieniłem ksywke na imię bo chyba wczesniej się nie przedstawiłem za co przepraszam.


www.reksio.fr
Edytowane przez Szymon dnia 23-09-2009 20:33
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
adriannah
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 679
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 23-09-2009 21:38
Szymon czyzby 3 piksele zawazyly na zdjeciu? udalo sie zalaczyc, chyba ze dokonales jeszcze innej operacji? Ja rower tak, tenis uwielbiam ale grac nie umiem hahahah
http://www.flickr.com/photos/adrimag/ Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Jacek
Użytkownik

Postów: 145
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 29.04.09
Dodane dnia 24-09-2009 03:14
Niestety mi tez sie nie udalo przyjsc na spotkanie, choc nie z powodu pracy. Mam nadzieje, ze nastepnym razem bede mial wiecej szczescia. I dzieki za zdjecia w galerii, latwiej bedzie was rozpoznac ;)
Edytowane przez Jacek dnia 24-09-2009 03:15
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
Jacek
Użytkownik

Postów: 145
Miejscowość: Nantes
Data rejestracji: 29.04.09
Dodane dnia 24-09-2009 03:40
Dla mnie sporty przed telewizorem (i przy kawie). Kregle i basen sa tez w Carquefou. Jak rowniez ciekawa trasa rowerowa. I golf. Polecam. I jesli byliby chetni, to tez sie pisze.

Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Klub weekendowy(spotkania na kawe w miescie)
PAULINA60113
Użytkownik

Postów: 29
Data rejestracji: 18.08.09
Dodane dnia 24-09-2009 08:44
dobry pomysl z tymi wszystkimi atrakcjamismiley, moze byc wesolo..ja rowniez sie postaram w sobote byc..do zobaczenia
PAULINA60113@HOTMAIL.COM Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 7 1 2 3 4 > >>
Skocz do Forum:
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Na Forum
Najnowsze Tematy
Spotkania z dziecmi
Szukam pomocy do dom...
szukam pracy
Kościół w Nantes!
Praca jako kierowca ...
Najciekawsze Tematy
ploteczki [421]
Dla mam: swiezo u... [197]
praca w Nantes [179]
Klub weekendowy(s... [135]
CO BY TU POCZYTAĆ... [118]
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 374
Najnowszy Użytkownik: syrob79
NASZ FACEBOOK
Polonia w Nantes, Facebook
TŁUMACZ POLSKO-FRANCUSKI, NANTES
Ewa Lazaruk-Démézet
www.trad-art.fr
ewa.lazaruk@gmail.com
tel. 06 80 78 22 38
44000 NANTES
TŁUMACZ POLSKO-FRANCUSKI W NANTES
Elisabeth Koriat
elzbietakoriat@aol.com
tel. 06 27 31 14 45
54 rue Maisdon Pajot
44100 NANTES
TŁUMACZ POLSKO-FRANCUSKI W LORIENT
Jolanta Bargy
tel. 02 90 61 31 70
lub 06 20 01 55 36
29 rue Gambetta
56100 LORIENT
COURS DE POLONAIS À NANTES ET SES ENVIRONS
Marlena Przybył
Formatrice indépendante
en langue polonaise
www.coursdepolonaisnantes.fr
contact@coursdepolonaisnantes.fr
COURS DE POLONAIS À NANTES
Adrianna Hofman
basia.kowalczyk3@wp.pl
www.eurojumelages.eu
tél. 02 40 89 65 10,
Yann Praud
tél. 06 81 73 45 87
39 rue Félix Thomas, NANTES
AGENCJA AU PAIR "JANPOLEST" W NANTES
Janina Gotner
janinagotner@aol.com
www.janpolest.free.fr
tel. 02 40 46 11 57
lub 06 26 26 62 55
więcej informacji: tutaj
POLSKOJĘZYCZNE OKULISTKI
Danuta Horodyńska
Joanna Brejtfus
88 rue Hauts Pavés
44000 NANTES
tel. 02 51 77 10 50
MOZAIKI ARTYSTYCZNE
Paulina Okurowska
paulina.okurowska@gmail.com
www.paulina-okurowska.com
Atelier 67
67 rue du Millau, La Beaujoire
44000 NANTES
Powered by: PHP-Fusion v6.01
voodz theme by: sonar

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | okazjanazakupy.pl